https://www.pomurec.com/go/194/Oglasevanje
https://www.pomurec.com/go/203/LOKALNO
https://www.ris-dr.si/go/1011/1886/DRUZINSKI_CENTER_POMURJE

LOKALNO

Bo Zdravstveni dom Ljutomer jutri dobil novo direktorico?

12.05.2015 ob 12:00  

Obstaja velika verjetnost, da bo jutri na glasovanju sveta zavoda zdravstvenega doma Ljutomer, izglasovana nova direktorica ZD Ljutomer – Suzana Makoter.


Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije jasno določa, da »član sveta zavoda, ki kandidira na mesto direktorja tega zavoda, mora biti  v celoti izključen iz vseh faz tega postopka, ki bo v zvezi z imenovanjem tekel na svetu zavoda. Izločitev mora biti formalna in dejanska.«

Ljutomerska zdravnica splošne medicine Suzana Makoter, ki kandidira za direktorico ZD Ljutomer na predlog dveh hišnih sindikatov, bi se potemtakem, morala jutri odpovedati glasovanju. Vendar bo namesto tega, raje glasovala zase. Makoterjeva pravi, da kandidira, ker želi zavodu vse najboljše in da ni politično opredeljena, temveč je svobodna oziroma sindikalna, poroča častnik Delo.

Medtem pa se zaposleni menda s podporo bolj nagibajo k dosedanjemu direktorju Tomiju Nemcu, ki je v preteklih štiri letih ljutomerski zdravstveni zavod iz dolgoletne stagnacije v rdečih številkah dvignil na 940.000 evrov kumulativnega presežka, sezidal prizidek, dokupil novo opremo in v Ljutomer končno pripeljal nekaj pripravnikov.

Kombinatorika glasov v 9-članskem svetu zavoda, kaže, da če bo jutri Makoterjeva glasovala sama zase, bo prav ona nova direktorica ZD Ljutomer.

    Fotogalerija

    Komentarji

    1. gost
      12.05.2015 ob 12:10 cviček & kajmak gost

      Takšen, ki je ogoljufal javni zavod za velike tisočake nima kaj početi v svetu tega zavoda. Nekaj drobiža je potem vrnil. Tudi oseba ki je zaposlena v drugem takem zavodu nima tukaj kaj iskati. Še najmanj človek ki je v bivšem sistemu teptal človekove pravice in so njegovo ženo zaposlili v državno službo brez ustreznih kvalifikacij. Tudi sam o sebi človek ne sme glasovati. Tukaj bo še vroče. Kot prvi bo KPK. Sledijo še ostali organi.

      29 4 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        12.05.2015 ob 19:48 gost gost

        Je treba uporabljat enake vatle za vse!!! Kako sam o sebi človek ne more glasovati ? Pa Bogdan je sam za sebe glasoval ko se je predlagal za člana sveta zavoda ZD Ljutomer, bil pa je hkrati svetnik v Občini in zaposlen je v tem istem zavodu. Pa to tedaj nobenega ni motilo? Tudi tedaj je KPK podala mnenje k tem spornem glasovanju, in je zapisala da je nehigijensko ni pa tudi nezakonito, Tako da ne brcaj v temo, Makotrova tudi če bo glasovala za sebe kot zaposlena in predstavnica sindikata zaposlenih ne bo kršila nobenega zakona s tem, ker za njo stojijo zaposleni.

        5 23 Prijavi neprimerno vsebino
    2. gost
      12.05.2015 ob 13:33 blesavi štajerci gost

      Vi na štajeri ste resan zmejšani, vütro bon na ton portali čital ka se je edna članica sveta odloučila glasovati sama za sebe Ka ste nouri, vi pa püste delati tistin šteri se v gospodarjenje zrazmijo ! - diagnoza; bubani v glavi.

      28 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    3. gost
      12.05.2015 ob 13:58 gost prlek gost

      Če na štajeri nebi bilo tak kak je že zadnjih 50 let bi danes center pomurja bil v Letmerki sedaj pa je v Soboti. Resen pa je, ka si sami nevemo in nočemo virtiti. Vedno ko nehče neke naredi ga je treba zamenjati. Zato je občina Ljutomer zamenjala svetnike v zavodi, ka se lahko zamenja sposoben direktor. Ker če se politika lokalne skupnosti nebi vmešala bi rezultat bija jasen. Sedaj pa so odprto srčni za korupcijo ali (samoimenovanje direktorja). Upam da bodo ljudje enkrat tudi v Lotmerki dobili kako optiko in začeli glejati okoli sebe v glovo pa dobili malo soli, da nedo nasedali leporečju.Upam da se nebomo za eno leto srečevali z odškodninskimi tožbami in velikimi zneski ki bo dosedaj prihranjeni denar v zdravstvenem domu romal na privat račune. Še slapše pa bi bili za občane ker bo te odškodnine ki se obetajo same po sebi plačala že tako zadolžena občina Ljutomer. Občani pa se potem lahko vozijo po razritih cestah in makadamu tudi v samem mestu Ljutomer (žalost kon smo v lotmerki prišli).

      31 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    4. gost
      12.05.2015 ob 15:27 prlek gost

      Zdaj se tudi uradno ve, zakaj so bili zamenjani vsi člani javnih zavodov v naši občini... ZD in Nemec pač greta v nos odprtosrčni gospe že od samega začetka. Vsak župan bi bil vesel napredka in dobrega poslovanja, no vsak razen ljutomerske županje. Žal. Tlko o dobrobiti za občane in občanke ne samo ene pač pa 4ih prleških občin.

      28 5 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        12.05.2015 ob 19:36 pinč gost

        Dobro je da se zamenjajo člani zavodov, ni dobro da so vedno eni in isti, ki tja hodijo pobirat sejnine in dvigujejo roke kot jim naročijo.

        2 19 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        12.05.2015 ob 23:31 prlečka gost

        Ni problem, če se koga zamenja, problem je, če se ga zamenja na nepravilen način. Tisti, ki res nekaj velja tako ne dela. Kakšen si se pokaže ko imaš moč. Škoda bo za ljutomerski ZD in naše zdravstvo, če se na tak način politika vmeša v zavode in se odstavlja tiste, ki nekaj naredijo.

        20 1 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 19:40 za pošten lotmerk! gost

        V prejšen mandatu občinskega sveta Karbova ni imela nobene moči in so si svoj KVIm sestavili tisti keri so imeli efektivno večino. Kvim je imenoval Klemenčiča, Pihlara in Bogdana kot predstavnike občine v svet zavoda. Problematično je bila izvolitev Bogdana, ker je zaposlen v tem zavodu in hkrati pa zakonu o integriteti ni higijensko. Da je imel poštene namene, potem se ne bi imenoval v svet zavoda ampak bi bil nekdo ki je neoporečen oz. ni tam zaposlen. S tem pa je vedno na sebe vlekle sum nekih zakolusnih igric ki dišijo na korupcijo. Ker kako lahko nekdo ki je zaposlen v zavodu in hkrati tam predstavlja občino deluje neodvisno?? Ne more in v to me noben ne bo prepričal. In seveda da bo dvigoval roko na sestankih sveta zavoda v prid direktorja in ne bo imel pokončne drže ter branil stališča tistega katerega tam predstavla, to pa je občina. Po drugi strani pa je veliko naključje, da od vseh zaposlenih ki imajo enako izobrazbo izbere direktor prav nejgovo ženo za pomočnico direktorja.

        0 2 Prijavi neprimerno vsebino
    5. gost
      12.05.2015 ob 15:58 Slovenistan gost

      Kaj to je res, kocen je član sveta zavoda zd?

      17 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    6. gost
      12.05.2015 ob 16:27 Zgoditi se bo morala ulica gost

      Ja, brez licence.

      22 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    7. gost
      12.05.2015 ob 19:24 novinar gost

      2 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    8. gost
      12.05.2015 ob 19:25 rafko gost

      Več kot očitno naročen članek od g. Nemeca. Čemu taka panika?

      4 20 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 17:16 Suzana gost

        Vendar zato, ka ve ka ga Makotrova če na silo zamejati? Jaz sen se bolj pitala, zakaj takšna panika pri Makotrovi pa na občini, ka so tak hitro mejali člane zavoda pa svoje nastavili? Me prav zanima kak bodo novi v zavodi glasuvali. Če bodo vsi skup za isto osebo,gre to za jasni dogovor al pa naročilo od občine. Pa bogme ki mi živimo, ka se zaj ze direktori sami sebe imenuvlejo? Kak lahko kdo sam za sebe glasuvle? Takšen, ki nima teko morale ka sam za sebe glasuvle, takoj pokaže ka ma nekše svoje interese. Edino prav bi blo, ka se Makotrova mekne iz glasovanja pa ostalin nevtralnim pisti naj izglasuvlejo.

        15 0 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 14:54 raffal gost

        se strinjam naročen članek , saj z tem ima nemec že izkušnje , ne ven pa ka bi delal že v šteroj fabriki !

        0 3 Prijavi neprimerno vsebino
    9. gost
      12.05.2015 ob 19:54 godovno gost

      Dovolj je pogledati kdo je napisal naročeni članek v Delu in takoj ti je jasno kam pes taco tišči. Verjamem da k sedanjem direktorju se najbolj nagibajo tisti ki jim je padla sekira v med, recimo vodja nujne medicinske pomoči s srednješolsko izobrazbo pa njegova žena ki je namestnica direktorja in podobni, takim je ziher super, ker delajo malo dobijo pa veliko plačo in dodatke... ostali pa j*** ježa...

      3 25 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        12.05.2015 ob 22:54 en prlek gost

        Od udbaša baba je dobila slüžbo ka je nejč srednje šole ne mela. So jo mogli v javnen zavodi vzeti. Udbaš pa je več let dela višjo šolo na račun držove pa 20 X ponovla tuji jezik. Potle pa je doba še bole pločani stolček. Zaj f penziji pa dale drek meša okole. Dolenjščina PRESS

        19 1 Prijavi neprimerno vsebino
    10. gost
      12.05.2015 ob 20:10 trezen gost

      Eni resen težko sprejmete, ka se v lotmerškem ZD dobro dela. Pacienti vidimo ka se zej bole trudijo, za nos je resen bole poskrbleno. Naj le tak ostone! Zdravnice pa naj dale delajo s pacienti, tan jih nucamo.

      22 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    11. gost
      12.05.2015 ob 20:37 nikica gost

      To se lahko zgodi samo v Lotmerki, Makoterjeva naj bo rajši doktorca ne pa rine za direktorja, Nemec zelo dobro opravlja svoje delo, kar gre v nos županji, namesto,da bi bila ponosna na tiste,ki nekaj ustvarijo.

      22 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    12. gost
      12.05.2015 ob 21:00 Mark gost

      Štajerci vi majo itak na tiston brejgi svojo avtonomno republiko, pa tej mislijo ka lejko majo svoje zakone. Štajerci so resan bumbare zarukani, nesan pa misla ka so tak zarukani da mislijo ka lejko sami za sebe glasuvlejo. Vi pa so to nej volitve, ki lejko sam za sebe kroužiš.

      19 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    13. gost
      12.05.2015 ob 22:01 Lotmeržan gost

      Lotmeržani, imamo velik problem: živimo dejansko v shizofreni družbi, ki je uradno sicer demokratična, vendar »demokratična« po okusu nekih skrajnih lobijev. To je »demokracija«, kjer za »ne-naše« ni več prostora. Kar pa je dobrega, pa je to, da so se feministke v političnem smislu povsem razgalile: po njihovi viziji nas čaka »krasni novi svet, ampak za naše«.

      25 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    14. gost
      12.05.2015 ob 22:46 en prlek gost

      Praf mote prekmurci ka smo eni veki hašeki tü v Lotmerki. Ne znomo si reda napraviti pa svoje lidi na prova mesta dati. Te pa ti pridejo nekši jugoviči pa dolenci in odločajo o prleških zadevah. Gre pa jih fčist za svoj lastni hasek pa za maščevoje. Maršššš!!!!!!!!

      12 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    15. gost
      13.05.2015 ob 0:12 PRLEKIJA NE ISTO KAK ŠTAJER gost

      Vsem totim bumbarom ki se trudijo prekmurski pisati... mi smo ne štajerci. malo geografijske buvke odpri nede škodilo! Mi van tudi ogrov ne talamo, pa če mamo par takših ki so bole politični kak je najbole gnili politik lehko, pa gučijo ka so to ne... smo ne mi zato prizadeti pa glupi. No tisti, ki si takše volijo pa so... na srečo je ene 20% takših... isto kak v celi sloveniji janšovh. žal

      2 5 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    16. gost
      13.05.2015 ob 13:12 rafko gost

      Član sveta zavoda izvoiljen nekoč med zaposlenimi Panič Borut je na današnji seji sveta zavoda zahteval umik točke Finančni načrt. Umik točke finančnega načrta pomeni nestrinjanje z razvojem, novo adaptacijo prostorov in nakupom prepotrebne opreme. Torej g. Panič deluje v korist zaposlenih in uporabnikov. Za lažje dojemanje tega škandala je pomembna informacija, da je G. Panič sicer bratranec gospoda Jožeta Paniča, svetnika srčne liste in predsednika kvima. Mogočer je smiselno dodati dejstvo, da je g. Borut Panič bil pred časom s strani direktorja disciplinsko obravnavan, ker je KOT ČLAN EKIPE NUJNE MEDICINSKE POMOČI MED DELOM ODŠEL NA OGLED NOGOMETNE TEKME NA ODDALJENO IGRIŠČE, verjetno je vsem jasno kaj bi bilo če bi med tem prišlo do klica v sili. Sicer pa krožijo neke govorice, da bi prav ta Panič postal pomočnik direktorice za zdravstveno nego. še to: SUZANA MAKOTER DANES NI POSTALA DIREKTORICA

      23 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    17. gost
      13.05.2015 ob 14:02 kzt gost

      Rafko glede na to da se je seja zacela ob 12 in se verjetno niti ni zakljucena si kar dobro obvescen ze ob 13.15

      2 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    18. gost
      13.05.2015 ob 15:41 gost

      tisti, ki ste politično usmerjeni gledate samo s tega vidika. zaposleni pa najbolje vedo, kaj se dogaja v zd Ljutomer. v javnosti se oglašajo tak samo tisti, ki želijo Nemca in sporočajo neresnične podatke. ne želite si, da vas pride reševat Bogdan, ki ni končal šole, ki jo je seveda plačal zd ljutomer, in ne hodi nanobena izobraževanja. glavno mu je,da je tam kjer se je in pije....pa š to: prej je direktor opravljal funkcijo zdravnika in direktorja, Nemec pa je zdaj samo direktor!

      2 15 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    19. gost
      13.05.2015 ob 16:13 horuk gost

      Vsi vemo da se pod razlicnimi vzevki skriva bogdan in s ten zeli pokazati da ima nemec veliko podporo.v zd ga podpira le bogdan saj se boji za svoj polozaj in polozaj zene.nevem kako je z njegovo solo vem pa da ga v zd nihce ne prenese.zanimivo da vedno podpira tistega kateremu se obeta dobro mesto.vsi vemo da kje se pojavi mesa drek

      3 12 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    20. gost
      13.05.2015 ob 16:29 irena72 gost

      Kako žalostno, da v nekem ZD prevladuje politika in ne skrb za dobrobit pacientov. Že res, da je sedanji direktor ZD Ljutomer spravil na zeleno vejo in ogromno naredil, kar je videti na zunaj ampak taki dobički so verjetno prišli na račun nekoga (mogoče tudi preobremenjenih zdravnikov?). Osebno se mi zdi prav in korektno, da ZD vodi nekdo iz stroke in prednost daje pacientom in zaposlenim in ne oglaševanju dobička, ki ga je ZD pridelal. Da pa se "umazano perilo" ZD Ljutomer pere v javnosti še preden je seja zaključena oziroma še preden je bila izvedena (članek je bil namreč objavljen že včeraj) in da se z velikimi črkami izpostavlja imena in priimke nekaterih zaposlenih, nam pa očitno da vedeti, da ko mački stopiš na rep, zacvili. Napad pač ni najboljša obramba ampak v tem primeru klic obupa. Upam, da zaradi takšnih ljudi, ki ne upajo pogledati v oči in stvari povedati v obraz ampak se skrivajo za ekranom računalnika, ne bomo trpeli pacienti...

      2 14 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 17:07 delavex gost

        Kaksne bedarije pa to pisete? Cist brez vsebine, od dalec se vidi ka nega v ten nobenega pravega argumenta. Jaz zivin v lotmerki ze od rojstva zadnjih 60 let in mi neje jasno kaj van gre tak v nos pri toten direktori? Vse dela dobro pa vcasih se bojse kak lehko. To ka so doktori preobremenjeni mene nede nobeden farba, ven ka so v zadnjih par letih pod g. Nemcon pripelali 2 al 3 nove mlade doktore, k enemi sen se jaz tudi prepisa, pa tudi keko vidin tak kak majo zrihtane pogoje pa prostore pa v pomurji nega bojse. Kak bi te bli bol obremenjeni ce jih ceduze vec tan dela? Se mi zdi, ka jin neje tak hudo kak nan v fabrikah.

        19 1 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 21:52 umetnik gost

        "ZD naj vodi nekdo iz stroke ..."..vodenje in upravljanje organizacij res zahteva strokovna znanja, torej to naj bo ekonomist, pravnik, menedžer.

        11 0 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 23:02 opazovalka gost

        Ja, ja "prednost pacientom"...zdejsni direktor jo resen dovle s ten ka proba prostore malo zrihtati, jegova protikandidatka pa jim daje prednost, ka lehko čokajo, dere ona gre kadit.

        8 0 Prijavi neprimerno vsebino
    21. gost
      13.05.2015 ob 16:32 Dohtar gost

      Za Bogdana vem, da je odlicen resevalec, sem ga videl v "akciji", taki naj le bodo na polozajih. Mislim, da njemu niti na misel pride, da bi zapuscal delovno mesto. V zd je zgleda se nekaj takih, ki podpirajo nered in si dovolijo marsikaj, zato pa zelijo, da bi bilo po starem.

      13 4 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 19:37 darjan gost

        zapuščal je tudi on svoje delovno mesto sred noči v dežurstvu in hodil k eni medicinski sestri, pa noben mu ni delal nevšečnosti, pa vohunil za njim....

        3 8 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 20:31 Doc gost

        Malo glejam kaj vse pišete. Darjan, ti si zgleja jegov sodelavec, če zej takšne pišeš je on sigurno dober šef, ka vas je malo v red zeja pa ne veš kak bi mu škoda. Malo se poglej v špegel! Haha, zej cvilite kak mačke, ker vam je s tistim fuzbalom nehče na rep stopa pa poveda kaj se eni vse grete v zdravstvu, navzven pa govorite "vse za paciente" pa mi delam human poklic, mi že nemremo biti taki!

        8 0 Prijavi neprimerno vsebino
    22. gost
      13.05.2015 ob 16:50 gost

      bogdan v akciji!!! šala!!! ko spremljaš tekmovanja reševalcev v Sloveniji, ni nikjer zaslediti bogdana. trije iz zd Ljutomera so bili med prvimi tremi-seveda med njimi ni bilo bogdana,ker si ne upa na "akcijo" , ki resnično pokaže koliko veš. nemec pa itak samo prestopa iz stolčka na stolček...

      1 11 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    23. gost
      13.05.2015 ob 16:51 Tone gost

      Vodenje ZD pomeni vse drugo, kot je delo s pacienti. Zato naj zdravnik dela svoje delo. Naj se 100% posveti ljudem. Skrb za denar, nabavo, zidavo infrastrukture naj dela človek, ki se spozna na denar in ekonomijo. V današnjih časih, ko je večkrat potrebno iti v Ljubljano, da se kaj doseže je to še bolj pomembno. Ali bo direktor zdravnik zaprl ordinacijo in šel v Ljubljano na sestanek? Ali ga v Ljubljano ne bo in bo zato ZD prikrajšan za določene zadeve? Vsi tisti, ki pišete, da zaposleni ne podpirajo Nemca se vprašajte zakaj. Nekateri včasih lepo živeli, ko so si izplačevali ure, ki jih ne bi bilo treba. Privil je pipico in zato ga seveda eni ne marajo. Nekoč pač mora biti konec, saj ZD ni vreča brez dna, da bi se kar ven nosilo, kot se je komu hotelo. Potrebno se je vprašati, kaj je za občane bolje? Ali, da imajo zaposleni enormne plače in ne ostane nič za razvoj??? Ali, da se naredi red in imajo normalne plače, kot si jih zaslužijo in ostane denar še za razvoj in v dobro občanov??? Končno, če komu od zaposlenih ne paše in misli, da je premalo plačan je trg dela odprt in lahko gre drugam. Mogoče uspe v gospodarstvu. Tam je največ možnosti za uspeh. In še nekaj glede gospoda Bogdana. Za vse, ki se hudujete nad njim. Kot prvo, ga ni postavil Nemec ampak nekoč Šumak in se nikomur ni zdelo sporno. Za delo, ki ga opravlja ima dovolj visoko izobrazbo. Zato je brez smisla o tem sploh razpravljati. Bolje se je zamisliti, kako je nekoga zdravil zdravnik brez licence, ki je sprejemal odločitve in pisal recepte!!! In ravno tak, ki je bil brez licence in dobival izplačila, ki jih ni zaslužil bi sedaj sedel v svetu zavoda in krojil usodo poštenim občanom. Ljudje zamislite se !!!!!!

      19 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 17:52 polž gost

        Zanimivo je to da je Nemec uspel dobiti od zavarovalnice plačan program na ime zdravnka za katerega trdite da ni imel licence.

        0 8 Prijavi neprimerno vsebino
    24. gost
      13.05.2015 ob 16:59 gost

      Ha ha.spet bogdan pod drugim vzdevkom

      1 6 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    25. gost
      13.05.2015 ob 17:02 gost

      finančni primanjkljaj,ki ga na tako veliko razglašate, je bil posledica nevrnjenih sredstev. primanjkljaj so nato občine pokrile, denar pa je zzzs tudi pozneje nakazal zd ljutomeru. nemec sevda tea denarja ni vrnil občinam, kot je obljubil, zato pa ima presežek. tako se pa lahko hvališ, če denarja ne vrneš.

      1 11 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 17:45 Svetnik gost

        Idi k spovedi. Obcine so dale nekaj malega, dobicek pa sem videl je bistveno vecji. Te stvari se zapisejo in ne grejonpo domace kak si ti mislis.

        10 1 Prijavi neprimerno vsebino
    26. gost
      13.05.2015 ob 17:08 Pacient gost

      Človek nemre verjeti ko pride v ZD, skoraj vsepovsod red, novi del sploh enkraten, pred ambulanto Makoterjeve pa kaos, nejevoljni ljudje, vrste čakajočih, v ambulanti pa za ene tak za druge pa drugače, saj vsi to vemo. In makoterjeva bi sedaj rada bila direktorca?! Pa kak bi to zgledalo potem v ZD?

      12 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    27. gost
      13.05.2015 ob 17:53 fuzbaler gost

      Skrbi me to kar pise Rafko. Ce de zdaj taksno zdravtsveno osebje nadziralo zavod, bodo ze poskrbeli za sebe. Resen smo ujetniki belih mantlov, zato pa se marsikaj zatuska.

      12 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    28. gost
      13.05.2015 ob 18:08 ronaldo gost

      Damjan Bogdan je kot predstavnik zaposlenih bil v svetu zavoda 2011 ko je izigral dogovor in prodal svoj glas Nemecu. Tedaj je prodal tudi svoj obraz pred veliko večino sodelavcev. Nemec mu je vrnil protiuslugo tako, da je postavil njegovo ženo za namestnico direktorja, njega pa je obdržal na vodilnem mestu NMP, čeprav ima samo srednješolsko izobrazbo. Pred tem se je kao šolal na višji strokovni šoli, za katero mu je ZD plačeval šolnino, dnevnice, nikoli pa se ni premaknil iz 1. letnika. Denar za šolnino in dnevnice je bil vrnjen zavodu?

      3 11 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    29. gost
      13.05.2015 ob 18:26 Pacient gost

      Bogdan mene ne skrbi, ker vem da je vrhunski resevalec. Pa briga me njegova sola, glavno da je na mestu, ko ga potrebujemo. Bolj me skrbi to, ce eni hodijo po tekmah in bi bili obcani prepusceni sami sebi, kot pise zgoraj. Je to lik zđravstvenega delavca?.

      15 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    30. gost
      13.05.2015 ob 19:28 Prlek gost

      Če eden od prijavljenih dobi večino v svetu zavoda še ne pomen, da je direktor prav on, namreč zadeva še gre v potrjevanje na občinske svete ustanoviteljic zavoda (v tem primeru štiri občine), če ena od soustanoviteljic ne potrdi mandata, zavod nima direktorja in se postopek lahko ponovi.

      12 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    31. gost
      13.05.2015 ob 19:36 razočarana gost

      Ojoj joj če bo ta gospa res postala direktorica, takšen površen odnos kot ima ona do dela, je lahko velika škoda za zdravstveni dom. Sem bila njena pacientka in odšla takoj stran, ko sem z resnimi težavami čakala pri njej ure in ure medtem, ko je ona sprejemala določene ljudi preko vrste in ko sem prišla končno na vrsto, je njena ordinacija tako vonjala po cigaretih in me precej hladno odslovila. Kasneje se je izkazalo za resnejšo bolezen in sem poiskala drugega doktorja. Mogoče so določeni ljudje z njo zadovoljni, osebno sem bila razočarana. Škoda bi bilo za Ljutomer, da bi ZD nazadoval pod tako neresno osebo. Če že mora biti zdravnik direktor, srčno upam da najdejo kogarkoli drugega.

      23 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 20:03 jani gost

        Moja izkusnja je podobna, cakanje, predolgi pogovori, kajenje. To je preteklost, ne prihodnost zxravstva.

        14 1 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        13.05.2015 ob 21:57 cvenar gost

        Zdaj ko ZD-ju gre bolje in je kolko tolko pošlihtan bi tudi ta gospa bila direktorca! S pomočjo politike in to na sporen način! Svašta!

        13 0 Prijavi neprimerno vsebino
    32. gost
      13.05.2015 ob 19:37 irena72 gost

      gost - Tone | 13.05.2015 ob 16:51 Vodenje ZD pomeni vse drugo, kot je delo s pacienti. V nobenem primeru to ne bi smela biti politika.

      13 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    33. gost
      13.05.2015 ob 20:29 prlek2 gost

      prlek če občine zavrnejo kandidata, ga svet še vedno lahko imenuje za VD. Žal. Prej se je očitalo da so politični v svetu pa v OS, zdaj ko so odprtih src pa zaprtih riti so pa dejasnko politični v najslabšem pomenu besede politik. Pa še zgovarjajo se ka so nepolitični ampak lista... kao nikomu odgovorni in podrejeni... žal je to resnica, še občanom niso pa so bili od njih izvoljeni.

      13 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    34. gost
      13.05.2015 ob 20:45 borč gost

      Kdo bo direktor? Nemec, Bavec, Makoter?

      7 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 10:53 Pacient gost

        Jasno, kak beli dan, edino dobro je, ka je to Nemec. Dokazano najboljši! Bavčeva je odlična zdravnica, o Makoterjevi in njenem delu pa je itak že dosti napisanega in je škoda besed.

        20 0 Prijavi neprimerno vsebino
    35. gost
      14.05.2015 ob 12:52 Tone gost

      Kaj ima sedaj pri tem vsem Bogdan? Nasprotniki Nemca nimate nobenih konkretnih argumentov in zato omenjate NMP in Bogdana, ki sploh nima nobene zveze z imenovanjem direktorja. Vsebina članka in glavna tema je imenovanje direktorja. Neizpodbitno dejstvo je, da bi drugje, kjer imajo vsaj malo modrega župana in občinske svetnike, prosili človeka, kot je Nemec, da ponovno kandidira in seveda ostane direktor. Nikjer na svetu ne menjajo človeka, ki ima delovne uspehe in odprtih veliko strateških načrtov za dobrobit občanov. Kot sem omenil, nasprotniki Nemca nimate nobenega argumenta proti njemu, ker rezultati kažejo drugo sliko. Zato se vedno omenja NMP, Bogdan in ostale nepomembne stvari. Zelo huda in skrb zbujajoča stvar je, da je včeraj na seji gospod Borut Panič, član sveta zavoda in zaposlen v ZD Ljutomer predlagal umik finančnega načrta z dnevnega reda. Trenutno poteka razpis za prenosni ultrazvok in defibrilator. ZD je tudi pred izborom izvajalca za nujno prenovo celotnega otroškega oddelek, oddelek medicine dela in fizioterapije. Vse to očitno moti gospoda Paniča in je zato predlagal umik te točke z dnevnega reda. SPOŠTOVANI OBČANI !!! Vprašajmo se, KOGA MOTI razvoj in napredek v ZD Ljutomer, ki ga je zastavil gospod Nemec ?????

      19 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 19:10 edamec gost

        Tone pomalen... je kje napisano da mora biti Nemec izvoljen za direktorja? Politika ga je postavila, politika ga lahko odstavi, to ti je verjetno jasno? Težava je v tem, da nekateri ne razumejo demokracije. Bil je Nemec direktor Darsa po političnih vezah stranke SLS katere je član. Finančni rezultati so privlečeni za lase malo, ker denar ki je bil kot presežek je prišel iz arbitraže katera se je vlekla nekaj let še preden je on bil direktor, in ta denar ni prihodek od poslovanja ZD.. Zdaj če je razvoj ZD Ljutomer to da si je kupil drago mizo iz mahagonija, uredil pisarno kot da je princ, nakupil razne laptope,iphone in ostale igračke s katerimi se zabava na račun davkoplačevalcev, potem super. Večini zaposlenih (razen svojim) je zmanjšal prihodke, sebi pa je s pomočjo tedanjega občinskega sveta in sveta zavoda v katerem so sedeli njegovi uredil da so mu dodelili menažersko plačo v višini 4656 EUR. Po kolektivni pogodbi in plačilnih razredih mu pripada dosti nižji dohodek, sedaj pa dobiva kot direktor majhne ustanove celo višjo plačo kot zdravniki ki imajo dosti bolj zahtevno in odgovorno službo. Poleg tega je tudi izmislil Bavčevi delovno mesto "strokovnega" direktoja katera tudi dobi 4500 eur. Da se imenuje za direktorja Makoterjevo, katera bi opravljala svoje zdravstveno delo v ordinaciji še naprej hkrati pa bi še 4 ure na teden bila direktor zavoda ZD Ljtuomer, bi že samo na plačah strokovnega direktorja in direktorja privarčevali slabih 100.000 eur če ne tudi več. Kot direktor je kriv za slabe medčloveške odnose med zaposlenimi znotraj ZD, katere je povzročil z deljenjem zaposlenih na SVOJE in DRUGE, kjer njegovi lahko delajo kar hočejo, ostale pa dobesedno ponižuje in zajebava za vsako stvar. Na takšen način se zadeve ne morejo voditi...

        1 12 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 19:10 edamec gost

        Tone pomalen... je kje napisano da mora biti Nemec izvoljen za direktorja? Politika ga je postavila, politika ga lahko odstavi, to ti je verjetno jasno? Težava je v tem, da nekateri ne razumejo demokracije. Bil je Nemec direktor Darsa po političnih vezah stranke SLS katere je član. Finančni rezultati so privlečeni za lase malo, ker denar ki je bil kot presežek je prišel iz arbitraže katera se je vlekla nekaj let še preden je on bil direktor, in ta denar ni prihodek od poslovanja ZD.. Zdaj če je razvoj ZD Ljutomer to da si je kupil drago mizo iz mahagonija, uredil pisarno kot da je princ, nakupil razne laptope,iphone in ostale igračke s katerimi se zabava na račun davkoplačevalcev, potem super. Večini zaposlenih (razen svojim) je zmanjšal prihodke, sebi pa je s pomočjo tedanjega občinskega sveta in sveta zavoda v katerem so sedeli njegovi uredil da so mu dodelili menažersko plačo v višini 4656 EUR. Po kolektivni pogodbi in plačilnih razredih mu pripada dosti nižji dohodek, sedaj pa dobiva kot direktor majhne ustanove celo višjo plačo kot zdravniki ki imajo dosti bolj zahtevno in odgovorno službo. Poleg tega je tudi izmislil Bavčevi delovno mesto "strokovnega" direktoja katera tudi dobi 4500 eur. Da se imenuje za direktorja Makoterjevo, katera bi opravljala svoje zdravstveno delo v ordinaciji še naprej hkrati pa bi še 4 ure na teden bila direktor zavoda ZD Ljtuomer, bi že samo na plačah strokovnega direktorja in direktorja privarčevali slabih 100.000 eur če ne tudi več. Kot direktor je kriv za slabe medčloveške odnose med zaposlenimi znotraj ZD, katere je povzročil z deljenjem zaposlenih na SVOJE in DRUGE, kjer njegovi lahko delajo kar hočejo, ostale pa dobesedno ponižuje in zajebava za vsako stvar. Na takšen način se zadeve ne morejo voditi...

        1 14 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 22:07 Janez gost

        hahaha, malo se pitaj, če sam sebi vervleš. Sem videl pisarno. Kot si ti videl mahagonij vidiš tudi plače. Pogledni si na interneti kdo ma največje plače, eni direktori zdravniki ZDjev, tam proti 10K in za 3 krat šijejo običnega direktora.

        6 0 Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 22:33 Ljutomerčan gost

        Če je kdo politično nastavleni so to predstavniki občin, ki so bli po hitrem postopku zamenjeni. To je politična nastavtev, Politična nastavitev je tudi zelo očitno takšno forsiranje Makoterove s strani občine Ljutomer. Sem danes prebral v Delu, ne bi si mislil da tako politično kadrujejo v Ljutomeru. Pa toliko govora je bilo s strani županije kako se daje priložnost vsem občanov. Vidimo lahko vsak mesec znova da je to bil en največjih političnih NATEGOV! Kar se pa tiče iphonov pa ostalega pa me baš briga, dvomim da na občini zaposleni zastoj delajo, dvomim tudi da v ostalih firmah nimajo telefonov pa računalnikov - to so ja osnovne poslovne potrebščine. Novi direktor ali direktorica bo potem imel manjšo plačo od 4600 eur, bo brez telefona, brez mize? Zares nevredno omemb sploh ob kaj se nekateri spotikate. Drugače pa zanimivo kak se Prleki v luft poženemo za takšne stvari. Pa prav je tak! Nesmemo pustiti da se takšne politične spletke dogajajo!

        8 0 Prijavi neprimerno vsebino
    36. gost
      14.05.2015 ob 18:31 free prlek gost

      Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije jasno določa, da »član sveta zavoda, ki kandidira na mesto direktorja tega zavoda, mora biti v celoti izključen iz vseh faz tega postopka, ki bo v zvezi z imenovanjem tekel na svetu zavoda. Izločitev mora biti formalna in dejanska.« MAKOTERJEVA, PANIČ, OLGA, VENCELJ, KOCEN - SRAM VAS BODI !!!

      12 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    37. gost
      14.05.2015 ob 19:14 lizika gost

      To nikjer ne piše in si ne izmišljuj. Bogdan pa je lahko bil svetnik, zaposlen v zavodu pa še član sveta zavoda ? Dvojna merila ?

      2 13 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    38. gost
      14.05.2015 ob 19:27 ulica gost

      Je res Tomi napisa nepremičnine na deco ker ma kazenske ovadbe še iz cejta direktorstva v DARS-u?

      1 12 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
      • gost
        14.05.2015 ob 20:14 Me3k gost

        Haha po 15 minutah čitaja totih lotmerških komentarov pa tota izjava zmaga! Koga pa sploh zanima kdo ma kakšne nepremičnine ... če ma to kakšo vezo z pacienti v lotmerki? Eni si res ne znate kaj začeti v živleji. KDo koli bo direktor, glavno ka ne bo doktor, vsepovsodi v sveti že vejo deliti stroko pa management, v lotmerki pa bi radi pokrali eni še to malo kaj je. Če občini gre tak v nos Nemec, naj ponovi razpis pa poišče enega drugega samo naj ne delajo tumparij pa doktorov nastavlajo.

        9 0 Prijavi neprimerno vsebino
    39. gost
      14.05.2015 ob 19:30 free prlek gost

      Piše, piše luba lizaljka. V Zakonu o integriteti in preprečevanju korupcije. Vsak, ki sedi v kakšnem svetu zavoda, ve, da mora če kandidira za vodilno funkcijo, sebe izločiti iz postopka, ker gre za očitno navzkrižje interesov. Ne vem kakšno vezo ma Bogdan s tem ? On je bil član sveta zavoda ZD kolikor vem kot član imenovan s strani občinskega KVIAM-a. Njegovo imenovanje pa je podpisala županja Olga. Zakaj je bilo tako kot praviš, pa vprašaj županjo, ker se v tem strinjam s tabo, da je to bilo vsaj nehigienično, če že ne etično sporno. Gre pa predvsem za dve čisto različni zadevi , pa tudi ni debata o Bogdanu mar ne ? Ali pa opravičuješ kršenje zakonov zato, ker to pač počnejo tisti, ki meni niso všeč, zato bom tako počel tudi sam ? To je tvoja logika ? Še dobro, da je svetnik in namestnik predsednika gospod Drago Legen včeraj na to kršitev izrecno opozoril. Žal je tudi odstopil, ker so imenovanje direktorja ZD nekateri spremenili v Olgino lokalno politično farso.

      19 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    40. gost
      14.05.2015 ob 22:16 GOST- EDAMCU gost

      tvoje pisanje ima toliko zapisanih laži kot ima sir edamec lukenj.

      11 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    41. gost
      14.05.2015 ob 22:34 just do gost

      Po izvedeni čistki so zdaj v svetu ZD najpomembnejši trije zdravniki, en zdravstveni tehnik in en policaj, vsi na javnih plačah. Toti glih niso navajeni na podjeniško vodenje zavoda, kar se je pokazalo kot dobro za paciente, ni pa všeč tistim, ki jim je prej predobro šlo. To vse pa zgleda paše tudi županji, saj če se zavod dobro vodi je potem prevelka razlika med Zd in občino,. Če bi bila res to kar želi biti, bi združila moči, povezala vse in skupaj z zdajšnjim vodstvom naredila naš ZD še boljši. Če!

      11 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    42. gost
      15.05.2015 ob 14:22 gost

      X

      0 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    43. gost
      17.05.2015 ob 18:34 GOST gost

      Novi LJUTOMERSKI svetniki zavoda bi se lahko imenovali županjina falanga in bi jih lahko primerjali po svetovno znanem teoretiku ekonomistu Ludwiga von Mises (1881–1973), ki pravi tako: Gre za tipe politik, ki zlagoma spodjedajo moralno in ekonomsko podlago družbe. Prek njih pa posamezniki izgubijo čut za odgovornost do sebe in se vse bolj ozirajo za priložnostmi, s katerimi bi se osebno okoristili, a ne na trgu, temveč z rabo in manipulacijo političnih pravil igre.

      11 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    44. gost
      22.05.2015 ob 10:17 Hurrem gost

      Pomemben je NAČIN kako nekaj narediš-dosežeš. Če izigravaš, manipuliraš in zato zmagaš, ker se drugi držijo pravil in tega ne počnejo, potem tvoja ZMAGA ni legitimna.

      0 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino

    info_outline

    Opozorilo

    Slovenski knjižni jezik je samo naš, zato ga cenimo. Na Pomurec.com želimo vzpodbujati njegovo rabo, zato vas naprošamo, da vaš komentar podate v slovenskem knjižnem jeziku. Pri tem sledite tudi načelom kakovostnega komentiranja. Najboljše komentarje bomo ob koncu leta nagradili.

    Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Pomurec.com. Pozivamo vas k strpni in argumentirani razpravi brez sovražnega govora.

    Po Kazenskem zakoniku KZ-1 je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe. Pomurec.com bo v primeru obrazložene zahteve državnih organov, ki temelji na zakonski podlagi, podatke o komentatorjih, s katerimi razpolagamo, tem tudi posredoval.